Láthatólag új névvel (Pasta Hut ) nyomul a brit piacon a pizza lánc.
Új névvel frissíti fel márkáját a Pizza Hut Nagy-Britanniában, ahol az étterem-lánc egy kampány keretében Pasta Hut néven reklámozza magát. A névváltással is tettetett, termékkínálatban valóban megvalósuló megújulás célja egyértelmű: új fogyasztókat kell bevonzani.
A nálunk is jelen levő márka több mint 700 üzletet üzemeltet a brit szigeteken, és a tervek szerint mintegy 100 millió fontot költ a fejlesztésekre az elkövetkező hat évben, beleértve a már meglevő éttermek feljavítását, illetve újak nyitását.
Az ideiglenes névváltásból víruskampányt kreált a vállalat, miközben néhány szigetországi üzletében egy időre valóban lecserélte a névtáblákat. A kampány üzenete, hogy az étterem-lánc ezentúl nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a tésztaételekre és az új, egészséges kínálatra.
(mediainfo)
További információk:
Pizza Hut
2008.10.10.